tirsdag 4. november 2008

Behind the scenes - Photoshoot 03.11

Nå har jeg ikke blogget på en stund, igjen! xD Noe som skjer desverre litt for ofte, men det er fordi jeg ikke har så mye tid til å sette meg ned, på grunn av mye skole, men jeg overlever. Som dere har fått med dere så har jeg jobbet med Tema 4 (se forrige blogginlegg). Jeg valgte fotografene Ansel Adams og Richard Avedon, og tror jeg har fåt det til :P Men jeg kommer ikke til å legge bildene t nå, må spare dem til presentasjonen jeg skal ha på enten mandag eller tirsdag.

I morgen så skal vi ha grovpresentasjon for Kay Berg, så jeh håper han liker bildene mine, og ikke sier noe som "FY F***!! Hva er dette for noe piss?!" For da blir jeg redd, men jeg tror ikke han kommer til å si det heller, så :P

Men mens dere venter, så skal dere få noen "Behind the Scene" bilder, fra min photoshoot i går, disse bildene er tatt av Le Fabelaktige Jeanett ;D :Skills! Fikse håret OG tar bilde samtidig ;D



Og nå noe helt annet, som ble tatt samme dag :DDo thah sexeh faceh!
Kristine, Jeanett og jeg har det skummelt morsomt til tider ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

jupp, du har MAD skillz :D
seriøs multitasking ;) *stor fan*

skummelt morsomt? oh ja da :D
ah, teh guudd times ;)

tror nok han kommer til å like bildene dine i mårra.
og hey, som regel er kay en positiv fyr, så :)
skal ta med boka mi og smuglese i timen i mårra, mens han ser på bildene deres.... håper han forblir like positv da;)


hmmmm...tror eg må få meg ei litt meir 'proff' blog og... e so mykje 'stream of consiousness' på min... litt greiere med egen fotoblog kanskje :)

Valkyrje sa...

Haha, kulingar. :P

Gler meg til å sjå bileta. :)