søndag 23. november 2008

Stakkar kamera

Kameraet mitt har fått mye støy på bilde sensoren, og jeg får det ikke bort:
D: Rett før jeg gråter, for å rense kameraet, så koster det 700 kroner *sukk*. Stakkar lille kamera, hvordna kommer bildene mine til å bli nå D:

Jeg har også vært lit flink i dag, jeg har tatt hele 4 bilder til oppgaven vi skal levere inn i dag :D

Og en siste ting :D Jeg ønsker meg en ny linse ^^ en 50mm f/1,8 til Canon. Jeg vil ha *lengter*

Dette ble veldig kort, men jeg har egentlig ike tid til å sitte å skrive, må jobbe med oppgave! :O

CYA!

2 kommentarer:

Unknown sa...

dakar kamera :( har du sånn blåse ting til det? kanskje nåken i klassen kunne hjelpt?
vedda på at fleire har hatt analogt og digitalt kamera dei har måtta rensa før :)

Unknown sa...

og skitflink har du vert!!! :O so mange bilde!

eg skal nedover i sentrum i 12-13 tida i mårra.... skal ta nåken bilde til ein kalender eg skal lage til besta, og prøve å få tatt nåken av oppgavebildene. lyst å bli med? kanskje mi finne nåke til deg og :)


hahaha, akkurat no e ordbekreftelsen unde her 'rusnei'. føkk så konge :D