fredag 28. november 2008

Frisør og random crap

I dag har jeg vært hos frisøren og endelig klipt meg. Planen min var å ta bilder underveis mens jeg ble klippet, men kameraet mitt gikk tom for batteri D: Men håret mitt er veldig annerledes, men ikke helt ferdig, skal gjøre litt til før dere får se det ^^

Men ellers så har jeg sittet i buss i fire timer i dag, foran en dame, som elsker å snakke høylytt i telefon >.<>.< men, men, nå er det slutt :D Skal også ha taco i kveld ^^ namnam ^^ Det gleder jeg meg til, det skal bli godt ^^

Men jeg er nå i Haugesund uten Håkon som er litt rart, men er også helt ok ^^ Jeg har planer om å ta bildene mine i morgen, slik at jeg slipper å tenke på skoleoppgaven :D Mangler bare 3 bilder, så er jeg finito ^^

Men jeg tror at jeg skal fikse håret mitt i morgen, å da skal dere få se kjære lesere^^ Dere kommer til å bli blown away :D Just w8! ^^

Btw, min far har klart å dette på teppet som er ute som skal hindre folk i å skli :O Så han ble hentet av sykebil og greier, men han knakk ingenting, å det går bedre ^^ Det var veldig gøy å få telefon i går av mamma som sa "pappa har blitt hentet av sykebil", før hun sa hvorfor! xD Men men ^^ CYA :D

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Aaawh! Bra det går bra med Roger!

Gler meg til å sjå frisyren. :D

Junebug sa...

Ja, d går bra med han nå ^^ Han sitte i sofaen å ser på "Skal vi Danse - Super finale" XD

Frisyren min e veldig annerledes enn den eg hadde :P men ska bare sprita ann opp, så ska eg legga ut bilde ^^

Valkyrje sa...

Goodie! (Til begge to. :))


Einaste eg har litt problem med, er at han ser på "Skal vi danse". xD

Junebug sa...

ja, me 2 xD Eg såg på noe på animal planet, å han, skift til tv2 nå bjunnne skal vi danse.. eg bare woot oO?! xD

Valkyrje sa...

*sukk*
xD