onsdag 19. november 2008

Gruer/gleder meg

Nå har jeg fått time hos frisør. Jeg gleder og gruer meg! Jeg vil klippe håret mitt litt kort, ikke altfor kort, men det kommer ikke til å være langt lengre. Hjelp! Tenk hvis jeg angrer og at det blir kjempestygt! Men jeg tenker også at jeg trenger en forandring i hårveien, og nå snakker jeg ikke om ny hårfarge XD Så om ca 2 uker har jeg "kort" hår, og kanskje jeg farger det også. :P

Men nå over til noe annet. Vi har en lærerinne/Fotograf som vi pleier å ha, og hun er så pen. Hun har ganske rart hår, og går i klær bare modeller på catwalk kan gå med, og hun ser bra ut! Hun ser bra ut i uansett hva hun bruker. Hadde hun tredd en papirpose over seg, så hadde hun sett bra ut i det også. Slemmin <.< xD

Og sjekk bildet jeg tok i timen i dag også, med min makrolinse <3
So Enjoy le Kristinikus Eyelus ;D

4 kommentarer:

Britt Torunn sa...

Stilige bilder:)

Kristine Møgster sa...

digger øynene du har tatt :p
De er så nydelige jeg har aldri sett så flotte øyne på en modell, du har vært utrolig heldig som har fått en modell med så ekstreme fine øyne :P

hehe veldig flotte...

Valkyrje sa...

Eg synest du kan ta bilete av ho fotografen/læraren. :)

Junebug sa...

Eg ska prøva eingong hehe ^^ Eg tror hu e kamerasky xD