søndag 9. november 2008

Presentasjonsangst! D:

Enten i morgen eller på tirsdag, så skal jeg ha en presentasjon om bildene jeg har tatt til Tema 4. Jeg gruer meg, men gleder meg også med å bli ferdig med dem. Å vise dem frem, og vise noe av det jeg kan, og at jeg kan gjøre mine egne bilder.. Håper jeg skal i morgen, slik at jeg blir ferdig med det, og kan bare slappe av og se på alle de andres bilder.

I dag har jeg vært super flink. Jeg har printet ut alt jeg skal ha med meg til presentasjonen, og så har jeg satt i i en plastikkperm, i plastikkmapper, ser ganske fancy ut xD Jeg føler meg veldig flink :D Jeg har også lagt inn på minnepinne det jeg skal ha med meg. Jeg har også ryddet soverommet, og stuen! Jeg er dødsgod :D

Så i dag skal jeg belønne meg selv med å spille the Sims 2 :D Hvorfor skal jeg det? Fordi jeg fortjener det ;D

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Aaawh, flinking!

Junebug sa...

takki ^^ Btw, min Sim e gresk xD

Valkyrje sa...

Hahaha, av alle ting. :P