torsdag 6. november 2008

Grovpresentasjon og skissene

I går hadde vi grovpresentasjon og slik. Jeg hadde forberedt meg å bare vise bildene til læreren, men fikk overraskelsen at vi skulle vise det til hele klassen. Og siden jer er så sykt teit, valgte jeg å bare vise grovskissene, altså orginalbildene, for jeg ville ikke vise det ferdige produktet. Da hadde det ikke blitt like spennende når den virkelige presentasjonen er.

Og i dag så skulle vi ha prøve og en annen presentasjon, det var "hele" 11 personer i klassen som dukket opp, vi er 25... Så læreren bl veldig skuffet, men glad for oss som kom, så hun gjorde slik at vi alle besto denne prøven, og hun tok en presentasjon selv av hva vi skulle ha prøve i. Snille Malin :)

Men her kommer orginalbildene mine, slik at dere kan se hvordan de egentlig er, og bare glede dere til enten mandag eller tirsdag når jeg skal vise det ferdige produktet bildene er egentlig ganske kule :D Og husk, gled deg til å se de ferdige bildene, de er MYE bedre enn disse :D

Ansel Adams

Ansel Adams
Ansel Adams
Richard Avedon
Richard Avedon
Richard Avedon
Richard AvedonDet er ulovlig å laste ned disse bildene! Vil du ha dem, så kontakt meg ^, så finner vi frem til noe ^

2 kommentarer:

Unknown sa...

trodde vi var 24?

de ferdige bildene er digg :)

må innrømme jeg ble litt forbausa over den presentasjonen sjøl...
i tillegg var vi opprinnelig bedt om å ta med raw utkastene våre (ergo: de uferdige bildene, for de som ikke skjønner hva utkast/kladd er for noe....), så jeg må innrømme at jeg himla me øya da folk begynte å snakke om andres bilder som om de forventet å få en ferdig presantasjon.... erm... whatever.
i tillegg var vel jeg mer innstilt på å få lærer-feedback sjøl, så :)


men her er en teori: godt mulig
at folk ble innstilt på å se ferdig bilder, fordi det er vanen når en har en visning forran klassen :)

*sukk*
blir doktor i mårra :(

Valkyrje sa...

Gler meg (framleis)!