fredag 21. november 2008

"Helg" og Kino :D

I dag har jeg sovet helt til 11 ^^ For i dag har jeg fri, og såkalt helg. Helgen eksisterer ikke lengre, du må hele tiden tenkte på oppgaven du skal levere inn om noen dager/uker. Jeg har ikke kommet så langt, jeg har bare tatt 4 av 19 bilder <.<>.< Men nå over til noe annet :D

I dag var jeg på kino i lag med Håkon og Gonzo :D Fikk gratis biletter, og gjett hvilken film vi så:Den var sweeeeeeet! Jeg lo kjempe mye under denne filmen :D Den var like bra som 1en, kanskje litt bedre ^^ Den var både morsom, trist og romantisk :D Dere må løpe å se denne filmen ^^ Jeg var i et lykkerus under hele filmen :D Selv om det var en unge som lo når det var stille i salen <.< Dumme unge <.<

And that's it :P Om en uke ca nå så skal jeg klippe meg også :D

1 kommentar:

Valkyrje sa...

*mimrar tilbake til då me såg 1en i Bournemouth* <3