tirsdag 11. november 2008

Joyeux anniversaire!

I dag har jeg bursdag :D Jeg er 19 år ^^ Et år eldre, litt mer ansvar, og jeg digger det :D Jeg skal på kino i dag også, på Fatso med Håkon og et vennepar, og Håkon skal spandere på meg :D Og se hva jeg fikk i dag på skolen:


Fikk den av Kristine :D Masse, masse sjokolade! :D Og jeg fikk også Kakao av Gonzales på 7/11 ^^ wohoo :D Takk for alle gratulasjonene btw ^^

Og i går var det gøy, jeg oh Håkon feiret 3års dagen vår, med Kristine xD hehe :P vi spilte monopol, og jeg tapte, med vilje selvsagt (A). Vi spiste også mye snop og drakk brus, vi var rett og slett usunne ^^ Og jeg var også gentleman i går :D Jeg kjøpte en rose til Håkon, men vi hadde ikke vase, så vi var kreative og tok den oppi en tequila flaske xD Haha :P Men det ser ikke så shabby ut da :P

Og nå er det bare 2 dager til jeg skal til mamma og dem :D og eg skal også møte Dixy ^^ Jeg savner å ha hund :( Jeg har kjempelyst på en hund, noen jeg kan være sammen med når Håkon er borte, og noen som tvinger meg ut ^^ Hehe :P

OK, dette ble lengre enn jeg trodde da :P Men nå må jeg gå, skal spille The Sims 2 :D På min greske sim: Juno Darnius og hennes sønn Dominic Darnius ;D
Haha xD Hun er kjempekul da, og elsker vitenskap xD Men nå skal jeg slutte å mase for i dag :P CYA! ^^

5 kommentarer:

Unknown sa...

awwww så koselig! :D
kjempeide, kristine :)

...og hey....spilte de monopol uten meg????! :P;)

mi må ta den skrekkfilmkvelden snart.... eg e så desperat at eg begynne å lure på om eg ska sjå repo!the genetic opera i kveld.... skjønt, den ser ut til enten å være såpass ok at eg kan kosa meg glugg i hel, eller alternativt så xtremt ufrivillig cheesy og dårlig at eg får meg ein goe latter og kosa meg glugg i hel.... hmmm...

Junebug sa...

trodde du va sjuk i går, siden du ikkje kom på skolen :( Unnshull!!! Men ja, må ta den kvelden snart ^^ :D

Har ikkje hørt om Repo eg eingong oO

Unknown sa...

nei...ikkje heilt... eg blei heime i går for å gjere ferdig oppgava mi. ekje din feil :) du kunne jo ikkje vite da :) eller rettare sagt;pøve å gjere oppgava, sia eg hadde hatt skrivesperre heile helga... har sett andre gjere lignande ting før, så tenkte det ikkje gjorde nåke. så las eg mailen til jannicke på kvelden... eg hadde sjekka itslearning for dei der framføringstimane heile helga, men ikkje vært på mailen. det var ein tabbe, for å sei det slik.

sånnsett hadde eg ikkje hatt tid i går eingang :) eg so berre satt heime og stressa og hyperventilerte ;)

repo kom p kino i statane i helga (sjekk spill.com for anmeldelse) men det tar nok ei stund før den kjem til norge :) men internett og lekasja finst, så;)

Anonym sa...

Grattis med dagen! (litt seint på kvelden, kanskje - men beire seint enn aldri ;D)

-kine (veggnaboen til Jeanett...)

Valkyrje sa...

Gratulerer med alt! (Sjølv om eg t0tally visste om begge grunnane til feiring. :P)