mandag 10. november 2008

presentasjon - Tema 4

I dag hadde jeg presentasjon. Egentlig skulle jeg ha i mårå, men fikk ha det i dag isteden :D Jeg var faktisk ikke nervøs for denne presentasjonen, og tok det helt med ro. Det var selvfølgelig noe som irriterte meg, det var at ALLTID så var det noen som visket og tisket om ett eller annet. Var sykt irriterende, men, men.

Malin (gjesteforeleeren) likte presentasjonen min, og sa jeg var flink til å argumentere :D Hun sa også mye om et veldig dårlig bilde som jeg tok.Men men, Wohoo, så nå mine lesere, her er de ferdige bildene, og kommentarene jeg fikk :D

Richard Avedon 2
+ Ser hvilket bilde jeg er inspirert av.
+ Bra posering av modell.
- Kirken skulle vært mindre.
- For lite detaljer.

Richard Avedon 1 (Bildet de likte best :D)
+ Fint Forarbeid.
+ Kreativ
+ Bra løsning av studio (A3 ark ;D)
+Helt supert uttrykk
+ Gøy og lekent

Ansel Adams 2 (Bildet de likte minst, jeg også :P)
+ Tekstur i alt
- Dårlig vinkel
- Lite Spennende
- For lite dramatisk

Ansel Adams 1
+ Dramatisk
+ Ser ut som et Anel Adams bilde
+ Bra vinkel

Så det var bildene mine, håper ikke dere ble for skuffet xD Jeg er veldig misfornøyd med "Ansel Adams 2", og skal ta nytt til mappen min. Gjøre det mye bedre. Bildene jeg personlig liker best er "Ansel Adams 1" og "Richard Avedon 1". Blir glad for deres egne meninger også ^


Og btw: Håkon og jeg har vært sammen i 3 år i dag :D Og her er et lite stemningsbilde til ære for oss: xDHOTTEST COUPLE EVAH! :D


4 kommentarer:

Marthe sa...

Like veldig godt det bildet av hunden din, og den trestammen. E det forresten den trestammen som e inni nygårdsparken?

Gratulera med 3års dagen. Komme hengande itte me o, to dagar seinare :P

Junebug sa...

Nei, trestammen e tri meter utforbi der eg bor ;D Hehe ^^

Gralla på forskudd :P

Unknown sa...

grattis me dagen, de søte paret :) *klemmepå* bildene va kjempefine!

Kristine Møgster sa...

nydelig par :D dere er søte sammen...