lørdag 8. november 2008

Bursdagsgave til min tante

I dag har jeg fikset feridg bursdagsgaven til min tante som fyller året i dag^^ Hun skulle ha fått den med en gang, men hun er i Japn, og der skal hun feire jul D: Men jeg har et bilde av hennes hund, som jeg har redigert i Avedon stil. Så skal jeg printe ut bildet på fotopappir, og ramme det inn for henne. Og siden jeg skal hjem neste helg, så skal jeg ta det med meg, få tak i nøklene til huset hennes, og legge bildet i stuen hennes. Hun elsker hunden sin veldig høyt, og jeg håper hun vil sette pris på dete bildet, noe jeg tror hun gjør ^^

Gratulerer med dagen tante! (selv om du ikke leser dette ;D) Og her er bildet hun skal få:


Jeg griper også denne sjansen til å vise dere et fantastisk bilde som Susan Derges har tatt. Hun har faktisk ikke brukt kamera på dette bildet. Hun har plassert negativet under vann, og latt det ligge der noen timer, og så har hun fremkalt bildet. Dette er en av mine favorittbilder, med tanke på teknikk :D Det er også nydelig generelt ^^

Ps: Jeg satt nettopp en popkorn i halsen og får den ikke ut :O *host, hark*

3 kommentarer:

Unknown sa...

så koslig bursdagsgave :) likte utsnittet -det var så personlig, og tok liksom direkte kontakt med en gang :)

elsker det bildet sjøl og -det er elt nydelig, uansett hvordan en hadde tatt det:D men deg gir jo en ekstra effekt til bildet at det er blitt eksponert på den måten :)
ønsker meg det som plakat, NUH!

skal ta meg en pittelitn pause i skrivinga nå.... har nesten 600 ord på papiret ;) men trenger litt mat, så :)

Valkyrje sa...

Awh, så flott gåve!

Det Susan Derges-biletet var fantastisk fint!

Junebug sa...

I know :D D e heilt nydelig det bilde :D