torsdag 6. november 2008

Et lite "mini"inlegg til

Jeg har nettopp snakket med min mormor, og tilbudt meg selv og vaske hos dem neste fredag, noe de savner kjempe mye. Jeg savner familien kjempemasse, jeg har aldri savnet dem så mye som nå, det er helt rart.

Det er rart å bo så langt fra familien, og at du faktsik av og til ikke kan dra siden du ikke har råd. Det går ikke ann å si "jeg kommer i morgen" eller "er der snart". Men derfor er det bra at telefonen eksisterer, bare synd at jeg ikke liker å snakke i telefon, og er elendig til å ringe, kanskje noe jeg bør lære meg, men jeg har aldri noe spennende å si..

Når jeg ringte mormor i stad så ble hun kjempe glad for at jeg ringte, og snakket om hvor mye hun savnet meg og Håkon, og at hun savnet den tiden jeg bodde hos henne. Det gjør jeg også. Derfor gleder jeg meg slik til neste torsdag, når jeg skal til mamma og pappa, og mormor og morfar (mange Og'er her).

Greit dette innlegget ble ikke så lite heller OO, men, men, du er intressert i livet mitt, det vet jeg ;D xD hehe, neida, og btw, snart har jeg bursdag :D det betyr at jeg kanskje får råd til å kjøpe den hyllen jeg ønsker meg. Wohoo for me^^ Btw, jeg synes at du også burde lese det forrige innlegget mitt når du er så godt igang ;D

3 kommentarer:

Unknown sa...

ska vi se......
interesert i livet ditt... check.
kjenner meg litt igjen i det du skriver...check.
er kjempeglad på dine vegne, fordi det høres ut som neste helg blir utrolig koselig....check.
få gave ide til bursdagen din....check.
spørre om det er greit at du får gaven din noen dager senere....check.
stemme på voten din....check.
synes det er litt kult med blandingsblogg, (både bilder og snakk) fordi du skriver om en hel del fotorelatert likevel....check.

håpe du har ein fin ettermiddag....check.


:) JK

Junebug sa...

nawh ^^ takk :D Nå gjorde du meg glad ^^ Va litt på "the down side" pga eg savne mormor D: xD hehe ^^ Takki :D

Valkyrje sa...

I totally knew at du har bursdag snart. :D

Skikkeleg kos med besøket du skal ta neste veke, då. :)