fredag 7. november 2008

For mange ord!

Akkurat nå har jeg skrevet 2 562 ord av min. 3500. Jeg kjeder meg! Jeg har egentlig ikke noe annet å gjøre enn å skrive denne teksten, men det er så kjedelig, jeg får ikke ned et år. Bakgrunnen har jeg tven på, på animal planet, en kanal jeg synes er veldig intressan. Jeg burde ha skrudd av tven og satt meg i et tomt rom, men jeg får det ikke til, jeg er rastløs.

Snart begynner Groomer's has it, noe jeg skal se, desverre, men men.

Dette innlegge ble ikke så veldig langt, men jo, jeg har en ting til å si. I gå når jeg skulle ha egg på skiven, så tok jeg ut egekartongen, og åpnet, og hva så jeg? 5 hvite egg og et brunt :D Det var veldig rart syntes eg, og tok bilde av det, men jeg kan ikke legge inn mobilbilder på dataen min, men kansje jeg får det inn en annen dag. Og når jeg åpnet kartongen, så følte jeg meg litt teit, for jeg tenkte Obama og presidentvalget, at han var den eneste fargede mellom mange hvite egg xD Off, jeg er frekk, men det er ike frekt ment, for jeg digger Obama :D

Tak-ur og Bukk-ur

Oppdatering kl. 23:53
Jeg er ferdig! Jeg er ferdig med de 3500 ordene, jeg har tilogmed laget layout, og OG skrever refleksjonsnotat som skal med. Jeg har tilogmed laget presentasjonen ferdig :D Jeg føler meg flink :D Så wohoo for me ^^ Håpe at dåkke resten i klassen klare å bli ferdige å få helg ^^

Natt-ur

4 kommentarer:

Unknown sa...

herregud, du er så flink!!!!!:O
eg og vil være så flink........
må få gjort alt det der i dag, slik at eg får fri i mårra :D

eg får bilder fra mobilen inn på datan :) du kan sende til meg på mms, so kan eg maile det tilbake til deg :)

Valkyrje sa...

Det har skjedd hjå oss òg, at det har vore eitt brunt og alle dei andre har vore kvite, det er ganske rart.

Junebug sa...

Det e ganske rart, men det e o ganske gøy på ein måte ^^

Valkyrje sa...

Yes, it is. :D