mandag 17. november 2008

Home again!

Noe som sikkert noen av dere har merket er at jeg har forandret hele looken til bloggen min :P Jeg ville ha noe nytt, og håper ikke denne var for stygg xD Jeg har også forandret headeren til et av mine egne bilder, med et sitat av Ansel Adams :D

I helgen så har jeg vært hjemme hos mamma og dem, derfor jeg ikke har blogget. Jeg prøvde også å ta et av bildene til temaoppgaven. Men det gikk ikke så bra.. Jeg skulle ta et bilde av Dixy, min hund, mens hun sprang, men det var vanskelig xD Blitzen gikk for sent, så jeg fikk mye bevegelse uskarphet D: Senere fant jeg ut at den eksterne blitzen min kan ta mange bilder under ett sekund, men det fant jeg selvsagt ut når jeg var hjemme i Bergen. Så jeg skal ta bilde om ca to uker. For jeg vil få det til :D

Men til noe annet. I dag når jeg våknet, hadde jeg forferdelig vondt i foten, har det ennå. Men jeg tenkte jeg skule være flink å gå til skolen, som bare gjorde det verre. Da jeg nesten var fremme så jeg dette:For de som ikke ser hva det er pga min dårlige mobilkvalitet, så er det MANGE fugler i trærne, og de som kjenner meg vet om min store skrekk for disse ekle tingene. Det var fullt a dem, og jeg måtte gå under disse trærne for å komme meg til skolen D: Men jeg overlevde :D

Men, men, så var vi i studioet til Kay og Hanne, og det var gøy å lære litt mer om lys og slik. Etterpå hadde jeg bestemt meg for å klippe håret mitt. Ja, jeg VIL klippe det, jeg vil ha mye av det vekk nå, prøve noe nytt :P Men så gikk jeg til forskjellige, billige plasser. Men det fristet ikke så mye å klippe seg på de billige plassene fordi for det første så STINKET det parfyme, og for det andre var det bare gamle menn der. Så gikk jeg til Hårek Frisør, men de "krevde" 480 kr, som desverre var litt for mye, så jeg ble sånn:Som dere ser, så trenger jeg en klipp....

Men nå så tror jeg at jeg skal ringe til Annes Hårdesign på Laksevåg senteret, og høre hvor mye de tar. Hvis de tar for mye, så kommer jeg til å vente til jeg skal til HGSD, å bestille time hos en kvinne på Avaldsnes som er kjempe koselig :D ^^

Vær så snill å kommenter designet, I wanna know ^^

Over og ut, fisketrut

Oppdatering 19:03
Det var dyrt på Laksevåg, så jeg bestilte time på Avaldsnes :D Bare to uker til jeg klipper meg :D

3 kommentarer:

Britt Torunn sa...

Det var kjempefint det nye designet:)

Unknown sa...

digga da nye designe :)
eg og ha lyst på nytt design :(
aller helst ha eg lyst å designa ei heilt eigen nettsia, men da e no so... ;)

Valkyrje sa...

Det var knalltøft design! :D