mandag 24. november 2008

Feil prioritering! :@

GAH! Jeg er så teit! <.< Jeg har hatt hele dagen på meg til å ta bilder til opgaven, og hva gjør jeg? Jeg kjøper World of Warcraft; Wrath of the Lich King! Hva feiler det meg?! Jeg får ikke de dumme bildene mine på kamera, men det er så vanskelig, når oppgaven har størst fokus på det tekniske!

Jeg er også irritert på kamera mit enda! (Se forrige blogginnlegg). Slemme kamera :( Men, men, shit happens, er det ikke det de sier? Jeg har lært meg om printeren på skolen i dag :D Men jeg tror ikke at jg gidder å gå en gang til, for det var ganske enkelt egentlig ^^ Men var litt gøy å prøve seg på en proffesjonell printer ;D Hehe ^^

Ja, og dette ble også et kort innlegg, ingenting skjer i livet mitt akkurat nå, så ^^ Men bare vent, etter helgen så skal dere få en blogg med masse bilder :D Hvorfor? I don't wanna say ;)

5 kommentarer:

Unknown sa...

vent....var det skule i dag likevel????????
*frustrert*


jaja, du e ikkje den einaste som slite me oppgava :) eg har berre skribla ned idea, fåreløpig....slengt nåken skisse rundt meg og sånt :) men skal nedover i mårra og ta nåken bilde og litt sånt.... må finne meg modell :( kan du stå modell for meg? for nåken av bildene, i allefall? så kan mi jo gjere det slik at du får låne kameraet litt,eller nåkka sånt...

Junebug sa...

hehe :P nei d va ikkje skule, d va sånn opplering me hadde satt oss opp på, fekk ikkje fravær elle noe sånn ^^ Ska o verr i mårå tror eg, og så ska det verr på torsdag ^^ Men eg kan lera dg d eg ^^

Men eg tror eg ska prøva å fiksa kamera mitt den billige måten ^^ har leite itte tips på nett om rens av sensor :P xD

Marthe sa...

Eg prioritere også heilt feil=/

Unknown sa...

hehe, ja, trur vi e flinke til det.... :) men til gjenngjeld jobba mi som berre det når vi først sette igang, trur eg :)

Valkyrje sa...

Gler meg til bilete! :)