onsdag 12. november 2008

Negativitet, forvaltningshuset og HGSD :P

I dag på skolen var ok, men litt bæsj. Vi fikk en ny tema oppgave. Tema oppgaven var delt i tre oppgaver, men vi må gjøre alle sammen. Det blir 19 bilder tilsammen. :O Og vi har til 2. Desember på oss til å ta dem. Oppgaven går ut på:

1. Ta 10 bilder til sammen av 2 personer. Du skal bruke forskjellige lyssettinger, og du kan ta 2 bilder av den ene personen og 8 bilder av den andre. :P

2. Ta 5bilder, der lysforholdet blir likt på mørke og lyse flater :O

3. Ta 4 bilder der du fryser bevegelser med blitz.

Vanskelig kanskje! :( Men jeg skal være flink og kanskjet ta noen av dem i helgen av min fotogene venn Karina :D Wohoo ^^

Og så til noe annet. I dag på skolen så hadde vi oppgave der vi skulle lage en brosjyre for et galleri. Og gruppen min ble slaktet. Ingen, absolut INGEN hadde noe posetivt å si. Og det var ikke så mye konstruktiv kritikk heller! Takk... Men men, børstet det av meg ;D

Noe som dere ikke har hørt, er at to av bildene mine skal bli stilt ut på forvaltningshuset i Bergen :D Det er et hus med mange buisness folk o.s.v, og der kan de kjøpe bilder hvis de vil :D Så gøy, kanskje jeg får tjent noen penger. ^^ Her er de 2 bildene folkene i forvaltningshuset ville ha hengende på veggen deres:

Og her er et annet bilde, syns dere jeg skal sende dette til forvaltningshuset? Tror dere de vil like det? Tror dere jeg får solgt noen av dem? :P Help me! ^^
Og i morgen skal jeg hjem til min mor :D Å spise spagetti ^^ Wohooo ^^ Så skal jeg sitte alene i bussen i 4 timer og spille PSP ^^ hehe :P

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Oooh, yay, gratulerer! :D