søndag 15. juni 2008

WTF?!

I dag er jeg sint, nei ikke sint, forbannet! Hele denne dritt dagen har vært helt jævlig, skal ikke nevne detaljer, men noe av det har vært en misforståelse osv. Likevel, så klarte det heldigvis å ordne seg, tror jeg... Jeg fikk nå nettopp også vite at vi skal på skolen på mandag, selv om vi ikke har noe vi må gå igjennom! Det er helt teit, og unødvendig. Dritt mennesker som finner på noe sånn. Jeg skal søren meg ikke ha noe meningsfylt, hva mer kan vi lære oss, hva må vi lære oss når vi er ferdig med alle eksamenen.

Jeg gleder meg så sykt masse til å slutten på den dritt skolen, jeg er lei, og vil bort. Skal heldigvis snart til Bergen, ikke så lenge til, og så langt vekk som mulig herfra... Jeg vet at jeg kanskje er litt sint i denne bloggen, men det driter jeg i! Jeg er så forbannet at hadde lærerene vært her, så hadde jeg først friket ut siden de er på mitt rom rundt to om natta, men så hadde jeg hoppet på strupen på dem. Jeg hadde tilogmed lagt noen planer, men må avlyse alle.... Jeg hater, og da mener jeg HATER skolesystemet på Åkra!

7 kommentarer:

Valkyrje sa...

Håpar det vert betre etter kvart. :)

Junebug sa...

Håper jeg også :P I dag tok jeg to timer med buss frem og tilbake til skolen, for å få beskjed at vi kunne gå hjem.... XD

Valkyrje sa...

Så frustrerande!
Me skal ha slike amputerte dagar heile veka, heilt til torsdag som er siste skuledag, men WEE, etter det er det FERIE! :D

Junebug sa...

wohooo! :D Ja, det som e d teitaste e at lerarane ikkje fine ut om me får fri før me komme på skolen, å noen av oss har ein lengre vei enn andre xD

Valkyrje sa...

Årh, typisk!

Eg veit ofte meir om kva som skal skje/har skjedd på skulen enn medialærarane, fordi eg leser elevinfo på It's Learning som dei ikkje har fått med seg, dei er ganske lost til tider. xD

Junebug sa...

lerarane våres bruke ikkje it's learning eingang dei... dei er onde <.<

Valkyrje sa...

Trur ikkje dei kan kalle seg ekte lærarar om dei ikkje brukar It's Learning, altså. :O