torsdag 19. juni 2008

Er det over?

I dag var siste dagen på Åkrehamn Vidaregåande skule, siste dagen som elev på en videregående skole, siste dagen som media elev, og jeg kan ikke bli gladere. Eller jeg kan jo alltid bli det, men det kan vel alle. Likevel, jeg er så lykkelig for å være ferdig med denne skolen, endelig, o lykke! Vi kom på skolen i dag klokken 10, og var der til klokken 12, og så gikk jeg til mormor og morfar i lykkerus og vasket hos dem.

Jeg liker å være hos dem, de er så spesielle mennesker, på hver sin måte. Mormor er den typiske hjemmeværende hustruen, med mye lurt på lager og morfar er den personen som fremdeles lever som om han var tyve, og det verste er at han faktisk klarer det. De er enestående, og jeg er glad for at jeg har dem. Men tilbake til dagen min. Jeg vasket hos dem mens de sov, og mens jeg ventet på at morfar skulle våkne å kjøre meg hjem så jeg på Mummitrollet, ja MUMMITROLLET.

Det var en koselig episode, der Mummipappa hadde ødelagt stolen sin og var kjempe lei seg, så laget Mummitrollet en ny, som gjorde alle glade, det var koselig. Men det var en ting jeg merket, at Mummimamma og Mummipappa sover i hver sin seng, hvorfor gjør de det? De er sikkert gift og har faktisk et barn som tyder på at de har delt seng før, så hvorfor ikke nå lengre? Er det fordi Mummimamma har lagt på seg eller at Mummipappa lukter? Hvorfor får vi egentlig ikke vite dette? Det er jo ikke bra at barn skal få et inntrykk av at de ikke er glad i hverandre! Er det rart at de går rundt nakne om dagen, de gjør det jo ikke om natten! OK, nå ble det litt sykt, så jeg skal bare bevise for dere hvordan de sover om nettene:......

Greit avslørt, jeg fant ingen bilder, men det er sant! Sjekk alle filmene du har, så får du se det. Siden jeg skuffet dere slik med å ikke ha bilde av dem, så kommer det bilde av noen alle er så "glade" i:

HUFSA!

10 kommentarer:

Valkyrje sa...

I LOVE MUMMIDALEN!!! Har ein DVD med yndlingsepisodane, nemleg Fyrtårnepisodane! Var dei som gjorde at eg byrja å elske spiraltrapper. :D

Junebug sa...

hehe :D Spiraltraper e <3 da ^^

Valkyrje sa...

Dei er det mest <3 ever!


Eg fekk mamma til å kjøpe Mummidalen-bok i går, på Meny. :P

Junebug sa...

Heldigen! Eg har to mummidalen spesial filmer, eller, dei e ikkje så spesielle, men d e jo mummitrollet, så :P Men den eine filmen e Hufsa med heile tia :O Og den ander filmen e d et enda skumlere vesen med :O XD

Valkyrje sa...

It's the coolest DVD EVER! Og boka var fancy. :D

Men eg vil ha episoden med trollmannen òg, han som flyr på panter. Det gjorde at panter vart yndlingsdyret mitt. :P (Hmm, påverka av Mummidalen, you say? xD)

Valkyrje sa...

Me kan ha Mummidalen-fest ein gong! :D

Junebug sa...

Ja :D Å så kan me laga kjeks/kaker som ligne på mummitrollet, å se på mummitrollet :D

Valkyrje sa...

JAAAAA! :D

Junebug sa...

Men d hadde vore ganske gøy ^^ hvis eg finne filmane, siden dei e pakt ner i esker xD hehe ^^

Valkyrje sa...

Hehe, vel, eg har DVDen min i alle fall. :D