fredag 13. juni 2008

Født som utkast

I dag ble jeg glad av flere grunner. Dagen er ikke en gang slutt, så jeg håper det skjer noe mer bra, det er trossalt fredag den 13. Denne dagen liker jeg til nå :D For det første fikk vi vite at vi IKKE kom opp i noen fag i eksamen, så neste uke skal jeg bare chille og søke på jobb. Men jeg ble gladere på bussen hjem i dag faktisk. Det var en med Downssyndromet som gikk på bussen, og alle bare ignorerte han, ryddet ikke plass for han å sitte, onde mennesker. Men så sa en gammel dame "kom og sett deg med meg du" og med et stort smil rundt munnen så satt han seg der. Hun snakket mye med han og smilte masse, samme gjorde han. Jeg ble glad av dette, at det ikke er alle som ser på dem som utkast men som faktisk helt normale mennesker. Men jeg følte meg litt teit, siden jeg bare satt der og glodde, med et stort glis rundt munnen, men jeg kunne ikke la være.

Også senere skal jeg søke på en ny jobb, på Europris, så jeg håper jeg får den, jeg TRENGER den mer en oksygen. Jeg skal komme med mitt beste smil og spørre. Så ønsk meg lykke til. Mamma skal også spandere et klesplagg på meg og broren min, jeg gleder meg, jeg trenger nye klær, trenger det desperat.

Så takk for meg for i dag, nå skal jeg gå å få klær av min mor :D Morna!

Ingen kommentarer: