torsdag 26. juni 2008

Dagsansen min, hvor har du gjort av deg?

I dag merket jeg at nå har jeg fri. Jeg har hatt fri i en uke nå, men først i dag har jeg merket det. Jeg glemte ut hvilken dag det var i dag, og hver torsdag så vasker jeg hos besteforeldrene mine. Men slik gikk det da: Jeg satt med dataen, mens eggene kokte på kjøkkenet, så ringte mormor, og det første jeg tenkte var "shit, det er torsdag!" Hun lurte på hvor jeg var, og hvor var jeg, i godstolen til Håkon og nerda deviantart... Smart! Men, men, jeg fikk heldigvis fikset det, med at jeg sa jeg skulle komme i morgen, så nå er den dårlige samvittigheten min borte. Hvis du fremdeles ikke har fått svar på hvorfor jeg har fått ferie følelsen er det at når jeg har ferie vet jeg ALDRI hvilken dag det er, hvilken måned og hva klokken er, for jeg har ikke noe fast mønster pga ingen jobb. Så folkens, GI MEG JOBB!!!!! XD

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Kan du ikkje vere Håkon sin personlege prostituert, så får du han til å betale for all kos og "jobbing" og slikt? :D

Junebug sa...

Genial plan :D Men Håkon betaler meg bare med spill og mat, tror ikke han vil gi meg penger :O Men, men, mat og spill er god nok betaling. Jeg kan begynne å danse og synge på gaten :D

Valkyrje sa...

Ooooh, ja, det vert kult! :D Så kan du syngje skikkeleg slagarar frå då me var små, Nick Carter (eller var det Aaron du likte?) og den slags. :P