mandag 30. juni 2008

Flytting, Flytting og atter flytting.

I dag har jeg flyttet ut fra leiligheten til Håkon. Det var litt herlig, siden leiligheten ikke akkurat er det beste, men det er litt trist at jeg ikke får se Håkon så ofte i Juli. Men, men, i morgen får foreldrene mine nøklene til det nye huset, og da skal vi begynne å flytte dit, så enda mer flytting. Jeg liker ikke flyttingen, men jeg liker å starte på nytt, det er ganske herlig.

Nå er det også bare en måned til jeg flytter tli Bergen i en fabelaktig leilighet, jeg gleder meg så sykt mye! Det skal bli så gøy og annerledes å bo i en storby. Jeg har ikke skrevet i bloggen min i det siste, pga at jeg har flyttet og har vært uten data og internett i 3(!) dager, så jeg har bare spilt Wii, jeg digger Wii. Håkon kjøpte Super Smash Bros Brawl til meg, hvis du ikke vet hva det er google it, og jeg er hekta. For øyeblikket så spiller lillebroren min det, for jeg er snill og fordi han har hatt lyst til å spille det.

Men, men, dette innlegget var ganske kjedelig egentlig, men hva så. Cheers!

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Ooooh, congrats! No er det juli! *EEK*