mandag 9. juni 2008

Why can't I have you?

Å finne seg en sommerjobb er vanskelig, alt for vanskelig synes nå jeg. Jeg har prøvd en stund å få tak i en jobb, og tjene meg noen ekstra penger, men uten noe hell. Jeg har sikkert sendt rundt tyve tusen søknader, men har ikke fått svar på noen av dem, likevel maser alle på meg at jeg må få meg sommerjobb, og det er så lett, og når jeg var ung så... Men når du var ung så fantes det jobber som passet til yngre mennesker.

Jeg øskte på JapanPhoto for en stund tilbake siden, jeg gikk tilogmed på intervju, og de sa at de skulle ringe tilbake, uansett om jeg fikk jobben eller ikke. En uke gikk, ingen svar, en måned gikk, ingen svar, og nå har det søren meg gått fire måneder, og fremdeles ingen svar! Så de har nok desverre mistet en kunde pga å ikke holde det de lover.

Men tilbake til nåtiden, jeg søkte i dag på en ny jobb, på Elite Foto, de trengte sommervikarer, så jeg håper jeg får den selvsagt, som nevnt tidligere jeg trenger cash. Jeg har nå rundt 2000 kr på kontoen, og på de 2000 kronene skal jeg kjøpe et skap (500kr), betale leiligheten som jeg bor i nå (1500kr), betale leilighet i Bergen pluss Depositum (7000 kr) og jeg har også mange regninger, og hva skjer da med meg, jeg ligger rundt 8000 kr i minus.. Jeg liker ikke begynnelsen på sommeren, men håper jeg får jobben, slik at jeg klarer meg. Heldigvis skal jeg få låne penger av Håkon, slik at jeg ikke havner i minus :D Hurra for kjærester som har jobb! XD

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeezes, da. Søk deg en jobb i kommunen som gartner! ;D
Hehe, nei vet du, en jobb i en fotobutikk hadde passet deg bra! (som om jeg trenger å fortelle DEG det xD)
Digger dine blogger, du skriver mye bra! (men jeg gidder ikke å kommentere alle xD)

And hey, eksamen! No stress, plz ;)