onsdag 4. juni 2008

Streiken er over!


Når er streiken over her i Rogaland, og alle andre plasser utenom Oslo. Jeg likte at det var streik, då fikk vi fri, og slapp noen eksamener, men selvfølgelig slutter streiken en stund før vi skal ha mediaeksamen, så gjør at vi må ha den likevel. Jeg har i disse ukene det har vært fri fått tid til å bade ute, være med venner og bare rett og slett slappe av.


Jeg ville selvfølgelig ikke at streiken skulle vare til sommerferien, for jeg vil jo ha vitnemålet mitt, men likevel, jeg trodde ikke at slutten på streiken ville være så rask og trist. Det føltes nesten som å dra et plaster av sakte, og det gjør fremdeles vondt.


Det som irriterer meg mest er at UNIO ikke fikk så mye ut av denne streiken, og de gav seg alt for lett, UNIO trenger en ny "leder" som tåler en kamp, og som holder seg der. Men, men, så må jeg vel tilbake på skolen igjen, stå opp klokken 06.45 for å gå der og bare kjede seg, kjempe gøy..

Ingen kommentarer: