søndag 22. juni 2008

Har du "jobbet" mye i dag?

Greit, tittelen på dette innlegget er kanskje litt for super internt, så jeg har ikke tenkt å forklare dere hva det betyr, vet du det ikke, så fortjener du ikke å vite det. I går var en ganske kjekk dag, vi feiret Renate sin 19års dag, og jeg tok med meg Håkon (som var den eneste personen med y-kromosonet der). Jeg møtte også på Birte, som jeg tror jeg ikke har snakket med på nesten 3 år, som egentlig ikke er en bra tin. Men likevel, det var gøy å snakke med henne igjen, hun hadde med seg en person hun også, som heter Elisabeth, så det ble for det meste jeg, Birte, Håkon og Elisabeth som satt i en krok og snakket bull.

Senere på kvelden så ble vi ganske interne, tror vi ble for interne for oss selv også, men hva så, vi hadde det morsomt. Og Birte klaget over mangel på diverse legodeler, som da hadde havnet på gulvet, det ble litt for morsomt igjen. Hvor hun hadde fåt legoen fra spør du? Jeg ga dem til Renate til bursdagen hennes, og hun likte dem faktisk, så der.

Men nå til noe annet, jeg har tatt med meg mange esker hjem til leiligheten. Bare tenk, om ca en måned flytter jeg til Bergen, det skal bli rart og annerledes, men jeg gleder meg. Men hvor nærmere vi kommer, jo mer begynner jeg å snakke om hvordan jeg vil ha leiligheten osv. Jeg vil ha en viss stil over den, så det så! Jeg har også funnet verdens kuleste sovesofa, som jeg nå deler med dere:


Er ikke den kul?! Den vil jeg ha! Jeg har aldri sett noe så stiligt, dette er toppen av awesome-ness! Jeg liker den så godt! Så hvis det er noen som føler seg veldig gavemilde så vil jeg gjerne ha denne.

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

It's way cool!


Eg har ikkje jobba i dag. :(

Junebug sa...

awh :/ *patonhead* Du får nok ein kollega snart ^^ Som e flink, osv xD

Valkyrje sa...

Eg håpar det. <3
Eg sendte melding til Våga på It's Learning no nettopp. xD

Junebug sa...

Haha XD Ka sa du da? :P

Valkyrje sa...

"Have a nice summer, Våga!
I was pretty busy the last two days of school, but if you want some holiday cupcakes you can send me your address and I will send some to you in the mail. (Any requests?) :)


Love,
Birte"

:P