onsdag 11. juni 2008

Eksamensnerver deluxe!

Klokka er nå 07.21, og eksamenen min begynner 10.30, og likevel er jeg våken, selv om jeg kunne ha sovet til klokken er 9, men jeg klarer ikke. I natt har vært forferdelig, jeg har ikke fått ett blund på øynene, jeg er kvalm, vondt i hode og føler meg serriøst syk. Jeg kjenner også at det er rett før jeg starter å gråte ut av frustrasjon, jeg vil ikke ha eksamen! Nå må jeg øve videre, men vet ikke om jeg orker, men skal prøve. Kommer noen oppdateringer senere i dag for å fortelle hvordan det gikk, selv om ingen leser denne bloggen.. Onde mennesker.. xD

Oppdatering (15.55)
Nå er jeg ferdig med eksamen, endelig, jeg kom på skolen klokken 10, hadde eksamen klokken 10.30 og løp ut til bussn klokken 10.50, jeg var i et midertidlig sjokk. Dette er første gangen jeg husker hva som har skjedd under eksamen, første gang! Jeg datt bokstavelig inn døren, og etterpå skled jeg nesten. Det endte med en nervøs latter, og det ble ikke bedre når jeg måtte si hva jeg hetet tyve tusen ganger, men likevel. Jeg snakket lenge, altfor lenge, jeg snakket i 23 minutt, som er 3 minutt for lenge, men de så fornøyde ut, så jeg håper det gikk bra.

Etterpå så møtet jeg på Håkon i Haugesund, og gikk på jakt etter Okami til Wii, jeg fant det ingen plass, gikk tilogmed til Amanda med et stort håp som ble knust. Jeg måtte også en jeg gikk i klasse med på Elkjøp, han hadde forandret seg men var like koselig fremdeles. Men som sagt jeg fikk ikke tak i spillet, og jeg som hadde tenkt til å chille helt og spille til jeg spyr, men, men, blir nok Harvest Moon på meg :D

Ingen kommentarer: