onsdag 25. juni 2008

Shit Happens

Jaha, avslag på den jobben også.. Jeg søkte jobb på Europris Pluss, men fikk den desverre ikke, så det er jo "flott". Alltid gøy å ha luft penger, til å betale husleie. Heldigvis får jeg låne litt penger av Håkon, selv om jeg egentlig ikke vil, men må man så må man.. Vel, vel, jeg får vel også søke jobb på Kiwi, der vi skal bo i Bergen, kanskje jeg har mer flaks der.

Jeg er litt irritert at jeg ikke fikk den sommerjobben, sikkert fordi den eneste erfaringen jeg har er med dyrebutikk, og dyrebutikkene trenger aldri nye folk... Det var egentlig det, og nå gidder jeg ikke mer.. snakkes for en liten stund :P

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Awh, så kjipt. =/

Lukke til med Kiwijobb, håpar du får han!

Junebug sa...

takk ^^ ska kanskje få meg jobb på ein uteplass i hgsd OO, med masse alksier sikkert xD har ei tante osm e deleigar :P

Valkyrje sa...

Oooooh, men det er jo kult! :D