tirsdag 10. juni 2008

Løveunger og eksamen

Jeg har fått dilla på løveunger, eller jeg har alltid likt dem, men i dag er jeg nesten fanatsik glad i løver. Jeg digger at VG har Live opptak av løveungene i Kristiansand dyrepark, og kan nesten ikke la være å se på dem hele tiden, de er så søte <3
Jeg har også eksamen i morgen *=_=* Det er så trist at jeg nesten begynner å gråte. Jeg brukte selvfølgelig ikke gårsdagen til å øve, selv om jeg hadde god tid, jeg vil heller vente til siste liten.. Men, men, jeg liker ikke å ha muntlig eksamen, blir så nervøs, men er så og si ferdig med det jeg skal si, nå må jeg bare notere det, og tegne nye skisser, slik at jeg har noe å vise. Og ja, det er mediaeksamen, så jeg må ha et produkt som jeg har laget og snakke om det, de yngre elevene er heldigere som får som eksamen å lage en ny ting, å ikke snakke om en gammel. Det gjør ikke saken bedre at jeg ikke liker noe av det jeg har laget, men her er det jeg skal snakke om, sikkert noe av det styggeste du har sett, men derfor har jeg mye å snakke om.


Så ønsk meg lykke til med eksamen i morgen, jeg trenger det virkelig!

Ingen kommentarer: