torsdag 12. juni 2008

Nesten dårlig samvittighet

Jeg føler meg ond, slem og som alle andre akkurat nå. Jeg har ALDRI likt å se folk skade seg bare for gøy, aldri, men i det siste har dette bare blitt mer og mer morsomt, og jeg holder nesten ikke ut! Jeg har kanskje sittet her i tre timer og sett på diverse morsomme ulykker, og jeg ler, og ler til jeg ikke får puste, jeg synes det er så morsom. Her er en link jeg tok vare på bare til dere (deg): http://youtube.com/watch?v=U5UgG_B_37E&feature=related du MÅ se den!

Men til andre ting, i dag har det vært en ganske kjedelig dag egentlig. Jeg hadde fri fra skolen, men måtte likevel til Mormor for å vaske, men det går jo egentlig ganske greit, tjener penger der, og trenger dem. Jeg har også spillet Trauma Center, som er gøy, men stressende -_- Jeg liker ikke stress, men, men. Jeg har også sett min første episode av "Nip/Tuck", som er elsk <3 Jeg har også tenkt å kjøpe meg filmen "Billy Elliot" som er super rå, anbefaler den filmen til alle, og Jamie Bell er ikke så dårlig han heller ;D Og tilsutt så sier jeg: Nihongoga wakarimass ka? Og forventer svar ^^

Ingen kommentarer: