tirsdag 17. juni 2008

Jaha?

I dag når jeg kom på skolen kvart på åtte (hadde stått opp klokken 6 for å ta bussen bort til skolen), så fant vi ut at læreren aldri kom.. Med andre ord, jeg har i dag tatt 2 timer med buss for å finne ut at læreren ikke er der.. De er så flinke.. Men til noe annet, litt mer positivt.

I morgen så har vi faktisk fått en skoleoppgave, selv om vi er ferdig med eksamen, men likevel, skoleoppgaven så veldig kjekk ut og jeg har tenkt til å gjøre den. Vi fikk velge mellom to oppgaver og her er de:


1. Forestill deg at du bare kan ta ett bilde til så lenge du lever! Hva ville du tatt bilde av? Bildet kan behandles i photoshop.
2. Lag et så stygt CD-cover som du klarer. (Det er ikke lett. Dårlig komp. elendige fargesammensetning, feil font etc. Vær kreativ!)
Jeg tror jeg skal velge den første oppgaven, men jeg vet ikke helt hva jeg skal ta bilde av, det er så vanskelig. Det er en veldig vanskelig oppgave, men da får jeg gå ut å ta bilde av noe, men hva? Har dere noen forslag? *glis*

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Hmm, eg har eigentleg ikkje noko forslag, men eg syntest oppgåve to høyrdest morosam ut. :P 1en trur eg at eg hadde gått for noko enkelt, men vakkert. Ta bilete av noko som er viktig for deg.

Agatha sa...

Ei oppgava...wtf.
Æsj, den va kje lett heller. Å eg må ta den fuste for (surprise) eg har ikkje photoshop, ennå iallefall.

Leila sa...

Hehe:p Jah.. du bør nok ta bilde av nåke som e vikti for dg... For hvis d e d sista bilde du nåken gong kan ta liksom... Hmm. Leila har lagt sg blogg Oo Skummelt XD
Tror eg tar einen eg o, har tatt et par bildar i dag, men må ner t byn for å finna lena for å jør nåken av dei:p