tirsdag 31. mars 2009

"..I'm sorry I can't be perfect"

Ok, tittelen har egentlig ikke så mye med innlegget å gjøre. Jeg kom bare ikke på en tittel, og jeg hører på Simple Plan, så hvorfor ikke.

Dette blir nok et nytt klageinlegg, så brace(face) yourself! Jeg er så SYKT lei av å søke etter jobb! Jeg vet ikke hvor mange søknader jeg har sendt ut, og hvor mange jeg har fått avslap på, det er noe herk. Jobbsøking er så sykt kjedelig og deprimerende at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Jeg har søkt på alt mulig, men får vel egentlig bare fortsette.

Også er jeg og Håkon så heldige at det er lekkasje i leiligheten vår, som rørlegger ikke vet hvor kommer fra. Han skjønner heller ikke hvordan flisene våre har blitt missfarget, men ikke våte. Det ser ut som det er en stor vanndam på dem, men de er HELT tørre. Og de flisene tåler vann, for vi har også noen fliser ute, som tåler alt mulig. Så det er litt drit med leiligheten når det kommer til det.

men, men, noe positivt skal dere få til slutt. Kristine har fått seg jobb! Gratulerer! Så dere må gå ned på Match på sletten (?) og mase på henne om klær :}

2 kommentarer:

Valkyrje sa...

Awh, så dumt med mangel på jobb og alt, hmm. =/ Eg har søkt på Ark i gågata.

Junebug sa...

åh, så gøy :] Eg har søkt på Esso xD haha :P