onsdag 4. mars 2009

Djavad

Vi har hatt en ekstra oppgave på skolen, hvor vi fikk et familietre, og skulle ta bilde av en av personene. Problemet var at det eneste du fikk vite var navn og evt. hvem foreldrene var. Så jeg valgte en person som het Djavad, og det som sto om han var at han var sønn av kvinnen som fanger fulger og av basaren og husets overhode.

Da fikk jeg noen ideer om hvordan en person som en veldig streng far og en fraværende mor er, så jeg fikk litt ideer skal en si. Og heldigvis for meg så var Mads på besøk slik at jeg kunne bruke han som modell, selv om han ikke er så veldig begeistret for det. Så gikk jeg, Mads, Håkon og Jeanett (Hun skulle ta noen bilder av Håkon) rundt omkring, for hun skulle ta bilder ved en industri ett eler annet plass, men der fikk vi ikke komme inn xD SÅ det endte med at vi ikke var så langt fra Laksevåg senteret og tok bilder, ihvertfall jeg av Mads.

Jeg valgte å bruke 3 bilder totalt på fremføringen, og læreren likte dem heldigvis, og fikk faktisk mye skryt for dem. Ble ganske glad for det. Jeg skule også egentlig vist dere bildene, men Mads har ikke så veldig lyst til det, men jeg fikk lov til et bilde :] Det bildet læreren likte best:

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Yay for positiv tilbakemelding! :)

Britt Torunn sa...

Stilig bilde:)
Jeg vil se de andre også!!

Junebug sa...

Får ikkje lov av Mads xD Han like ikkje å bli tatt bilde av. Gjorde d sikkert ikkje bedre med at han blei dæsja ihel med pudder :P