tirsdag 10. mars 2009

Pinhole og No Jobb

Det som jeg gledet meg slik til i forrige innlegg, var et jobbintervju jeg skulle på. Jeg hadde veldig stor sjangse med å få denne jobben, men var nødt til å takke nei pga. personlige grunner så. Det var jobb som personlig assistent for den som lurte. Jeg har hvertfall funnet ut at jeg ikke vil bli personlig assistent.

Men en annen ting, som jeg faktisk ikke har nevnt er at vi ar laget våre egne kamera selv på skolen! Ut av papp! Det var ganske gøy å lage dette, men det var kjekkere å prøve det ut. Så vi tok bilder av Kristine, det var jeg, Jeanett og Kristine som var på en gruppe. Vi hadde den ene lukkertiden på 2 minutter, og den andre på 23 sekunder. Og her er det ene bildet vi tok:

Kewl huh?

Har tenkt til å lage mitt eget, og prøve det ut. Men da må jeg også lære meg å fremkalle, men det kan jo Håkon så >:]

2 kommentarer:

Unknown sa...

ooh! fance pitcha! ;)

Anonym sa...

Stiligt!