onsdag 25. mars 2009

What's up pussycat?

Ok, jeg har ikke blogget så mye i det siste. Jeg har faktisk ikke blogget på nesten 10 dager! :O! Hehe, but anywhoo.. Grunnen til jeg ikke har blogget så mye er fordi det ikke har skjedd så mye faktisk, det har skjedd skummelt lite siden den 17. mars. Men det som har skjedd er følgende:

Vi har fått ny tema oppgave. Presse! Vi skal heldigvis ikke skrive saken selv, vi skal faktisk samarbeide med en journalist, noe som jeg ser frem til. Det jeg ikke ser frem til er at vi skal ta bilder til Fanaposten, og temaet er Hus, hjem og hage.. wooohooo! *sarkasme*. Og jeg skal ta bilder av terasser og slikt, for journalisten skal faktisk skrive tre saker hver. Altså hver fotograf skal ta bilde av en sak hver og jeg fikk terassedekor, selv om jeg vil ha noe annet D: xD Men det går bra. En annen ting some r lit nedtur til dette temaet er at vi må skrive mange saker selv, jeg er ikke så glad i å skrive sakprosa.

Og en annen ting: Vi fikk en ganske gøy oppgave der vi skulle ta bilde av en karriere, som hver av oss fikk utdelt. Jeg fikk Bruktvare forhandler, og jeg tok bildene i går, og er faktisk veldig fornøyd med bildet, selv om jeg ikke var det først. Jeg liker faktisk bildet mer og mer, jo mer jeg ser på det, som er sjeldent for meg, men jeg kommer ikke til å vise bildet i dag, skal slenge bildet opp i morgen etter at jeg har vist det.

Og vil dere hilse på Pernille? Det er min første "figur" som jeg har heklet, ja jeg hekler! Jeg har nettopp lært meg det, men er ikke så flink, har en mislykket bal foran meg også, men skal fikse den:P Men her kommer Pernille:

Kewl huh?

8 kommentarer:

Unknown sa...

oooooh, nice :D:D:D:D:D:D
flinke du :)
site me lekse eg no :(

Valkyrje sa...

Haha, awh, Pernille var søt!

Junebug sa...

Jeanett: Ja, leksene va litt drit :/ men blei heldigvis ferdig :]

Birte: Ja, Pernille blei snål ^^ Holde på å lage Fredrik De Åktipøss! Han e ein blekksprut hvis du lurte xD Og holde o på å lage Lovebirden Rosie :] Haha, masse navn :P

Valkyrje sa...

Oooh. :D

Junebug sa...

ja :] Har bare ein vinge igjen t Lovebird (og øyer, men d har eg ikkje), så e hu finito :}

Valkyrje sa...

Så proff du er. :P

Junebug sa...

KJempeproff! :P Spesielt siden Rosie ikkje ser så bra ut xD Vingene e skjeive :P hehe :P men hu e så og sei finito :P

Valkyrje sa...

Pfft, det er perfekt å vere uperfekt.