lørdag 7. mars 2009

25 random fakta

Det er veldig lite som skjer i livet mitt for øyeblikket, det meste har vært skole, and that's it. Så jeg tentke at jeg skulle fortelle 25 random fakta om meg selv, bare for gøy. Jeg og Jeanett skal også ha filmkveld i kveld :] Gleder meg! Skal se Twilight, Superbad og sikkert 30 filmer til, kjenner jeg oss rett xD Så skal vi også spise wok :}

Men her kommer faktaene xD

1. Jeg er veldig glad i å farge håret, og skulle ønske jeg kunne gjort det oftere.

2. Jeg prøver å være flink med å gå til skolen, men er egentlig ganske lat.

3. Jeg liker å lese andre sine blogger, selv om jeg ikke kjenner dem.

4. Jeg er dårlig til å kommentere andre sine blogger, men forventer at dem skal kommentere min (EGO)

5. Jeg har lyst til å reise verden rundt.

6. Jeg SKAL til Japan før jeg dør, og helst flere ganger.

7. Jeg synes at "A shot at love with Tila Tequila" er veldig underholdende.

8. Jeg vil ha hund, og så raskt osm jeg har tid, plass og penger så skal jeg få en!

9. Jeg har VELDIG mange t-skjorter, og bare to-tre gensere.

10. Jeg angrer på at jeg prøvde å skifte over dialekten min til Haugesundsk.. Det ble jo en fiasko..

11. Jeg bruker lite sminke, og syns jeg har pyntet meg når jeg i tilegg til maskara har på øyeskygge.

12. Jeg har en bamse som jeg kjøpte i England, som heter Tiger, men er en leopard. Til tides så kan jeg plage Håkon med den :P.

13. De dagene jeg har mest flaks er på Fredag den 13.

14. Jeg HATER shopping for jeg finner sjeldent noe jeg liker eller passer xD

15. Jeg er VELDIG glad i sjokolade og ting med sjokoladesmak, selv om jeg er allergisk.

16. Har begynt å legge ut bilder på Flickr igjen:

17. Jeg bør egentlig bruke briller, men får meg ikke til å bli vant med det.

18. Jeg kan være veldig barnslig til tider, men også voksen når det trengs.

19. Jeg er fremdeles fan av bandet Sum 41!

20. Jeg har vanskeligheter med å si bokstaven "r" pga dialekten in som gjør at jeg ofte tyr til bokmål, slik som når jeg må si navnet Marthe. haha xD

21. Jeg elsker å sove, men hater å sove for lenge, og legge meg tidlig.

22. Jeg spiller mange forskjellige spill, slik som eksempel. Warhammer Online ;P.

23. Jeg har kun hatt en skikkelig kjæreste, og han er jeg enda sammen med.

24. Jeg liker nerder.

25. Jeg kan være bitchy til tider og veldig egoistisk.. sorry :/ tilgir dere meg?

Ingen kommentarer: