torsdag 12. mars 2009

Birthday and Fincken!

I dag skal jeg på Fincken! Jeg gleder meg, mange av bildene som vi i klassen har tatt har blitt hengt opp, og er også for salgs, inkl. mine! Det skal bli gøy! Temaet på Fincken i kveld er "Leve med HIV", hvor vi skal få høre på musikk, og bli kjent med mange nye mennesker forhåpentligvis. Alle kan komme inn, alle over 18 år da :P Og det er gratis inngang, råder dere til å komme, selv om det er litt sent å si ifra xD Jeg har også sminket meg til i dag:


Og helt til sist, så har vi et bursdagsbarn her i dag! (er det ikke det de sier på skolen?). Og dagens bursdagsbarn i dag er *trommevirvel* MAMMA! Hehe :P Så gratulere kjempe masse med dagen i dag ^^ Me snakkes i mårå ^^

2 kommentarer:

Britt Torunn sa...

Tusen takk vennen!

Valkyrje sa...

Oooh, var det gøy? :)