tirsdag 17. mars 2009

Presentasjon Tema 7

I dag så hadde jeg presentasjon av Tema 7 - Portrett. Jeg har snakket litt om oppgavne til dere før, og nå har jeg vist den frem til resten av klassen, og er derfor klar til å legge ut bildene her, men først, så må jeg bare snakke litt om presentasjonen. Både lærerene og elevene i klassen min tok godt imot bildene mine, selv om de ikke likte hudtonene på det ene gruppebildet mitt, som jeg er enig i. Ok, kanskje det blir lettere å fortelle om bildene mens jeg viser dem.

Portrett-Hvit:
Dette er mitt favorittbilde. Jeg fikk mange gode tilbakemeldinger på dette bildet. Eneste som var feil var at hun fikk "skjegg" fra håret som var under haken, men det har jeg fjernet, og håper at det ikke ser så falskt ut. Dette bildet skal være en protest på at dagens samfunn er for oversminket, og også litt over oppgaven, hvor noe av det som vi ble vurdert i var om hvor bra huden så ut. Håper dere liker det!

Gruppe-Hvit:Dette bildet liker jeg egentlig, men det er så mange småfeil her, at jeg kommer til å bytte det ut. Jeg vil ta det samme, bare med noen litt andre poseringer.

Portrett-Svart:
Dette bildet fikk jeg bare en negativ tilbakemelding på, at han ble litt grodd i bakgrunnen, og det var det! Mange likte feelingen de fikk av dette bildet. Her ville jeg ha en klassisk posering, men med en spesiell lyssetting og "sminke". Han har hvite linser på seg for å se litt mer psykotisk ut.

Gruppe-Svart: Dette bildet er jeg minst fornøyd med, er så usikker på alt. Det er Bilde1 som er bildet jeg viste i dag, men mange syns at hudtonene ble så rare, og jeg må si meg enig. Da jeg kom hjem så fikset jeg på det på et annet bilde som jeg tror jeg liker bedre (Bilde2). Hva syns dere? Hadde blitt glad for tilbakemelding.

Og en siste ting; Har dere blitt så glade at dere faktisk har skreket høyt? Det ble jeg i dag, for første gang, det vare en rar følelse. Jeg ble super glad, og det jeg ble glad for handlet ikke om meg en gang! Det er helt sykt, så glad tror jeg ikke jeg har vært noen gang.. Men det var gøy å vite at jeg kan bli så glad på andre sine vegne. Hva det var jeg ble glad for, vet jeg ikke om jeg får si ennå, men eg kommer til å si det en gang ;P Er bare Marthe Elister som vet det for øyeblikket ;P

Og ja, jeg vurderer av og til til å skifte til Wordpress, slik at alle kan kommentere, men jeg er så glad i blogspot :P hehe :P Så kanskje jeg skal bare lage en slik shoutbox som folk kan kommentere i, de som ikke har blogspot ^^ Hva syns du?

Oppdatering: Jeg fant ut at de med Wordpress og alt annet også kan kommentere på bloggen :P Når du skriver kommentar, så må du etterpå velge "Open ID" ^^

2 kommentarer:

Unknown sa...

forbedringane va mucho, mucho betta :)
og ja, da va mangen goe tebakemeldinga på presentasjonane i går :D folk blir flinkare, og flinkare :D
sku berre ønske dei hadde merka ironien og fleipen i 'slakt bildene mine meir.... '..kanskje eg ska slutte å sei alt så på ein så 'deadpan' måte. (ja, eg ha lest alt for mange engelske bøke i da siste...går ut over norsken, man! :O )elle kanskje eg ska slutta å ve ironisk....

og fanken, eg blir nyskjerrige, eg no!! :D keffø e du so gla??? :D e sikker på at da e nåke kjempedigg :D ha folk fått vita ke so ska skje i live deira frammøve, kanskje? ;) kanskje komt inn på ein skule....elle blitt fridd til elle nåke :) okok, eg ska slutta å gjetta :) ekje min sak likevel ;)

wordpress e digg :) lika egentle dan bedre enn blogger sjøl, og da e temmele handy at ein kan fløtta alle bloggpostane fra blogger over i wordpress om ein vil da :)
men da e fult mule å legga atte meldinga her i blogger sjøl uten å ha hverken blogger elle wordpress, og.... kine la jo atte ein bursdagshilsen til deg som anonym her før jul :)

snakkast i måro, vennen :)

Valkyrje sa...

Einig i at dei vart betre etter endringane/utskiftingane du gjorde, flink June! :)