søndag 8. mars 2009

Hva skjer'a?

Jeg har ikke vært så flink å poste "normale" innlegg i det siste. De forrige innleggene mine har bare vært teite og random, men jeg vet nesten ikke hva jeg skal skrive.. Men i dag gjør jeg det! :D Jeg skal noe i morgen som jeg ikke vil skrive i bloggen min enda, vil ikke at alle skal vite det, men det er en bra ting! Jeg gleder/gruer meg!

Og i morgen så skal jeg ta nye gruppebilder, denne gange av gruppen min, håper jeg får det til slik jeg vil. I dag så har jeg sittet og skisset ned hvordan jeg vil at poseringen skal være, lyset og så sminken. Jeg vil ha alt på plass til i morgen, siden jeg ikke har så god tid på meg, som nevnt tidligere. Men kryss fingrene for meg at jeg får det til! For gjør jeg det, så er jeg helt finito med alle fire bildene :] Å da kan jeg gjøre alt klart til presentasjon også før jeg reiser til Hgsd. ^^

Og en nesten siste ting, jeg har fått meg Twitter av alle ting xD Er veldig glad i slike ting, den er på siden av bloggen min :P Slik at bloggen min kan bli litt mer spennende også, men skal ikke slutte med å skrive i bloggen :P

Og her er et bilde, slik at det ikke blir for kjedelig. Det er bilde av en av warhammer figurene til Håkon, tatt md min Macrolinse:

Håper dette ikke ble for kjedelig xD

2 kommentarer:

Valkyrje sa...

Korleis gjekk photoshooten?

Junebug sa...

Den jekk heilt greit ^^ noen små pirk her og der :P komme forhåpentligvis å legge ut alle bildene i løpet av neste uke :]