lørdag 28. februar 2009

Studio og kreativitet?

På mandag var jeg i studio, på onsdag var jeg i studio, på fredag og nå i dag. Det er egentlig ganske gøy å være i studio, men det kommer også ann på hvem som er med. Jeg har tatt BEGGE portrettbildene nå. Takk til Kristina og Andreas : D Jeg tok bildene av Andreas og Kristina på onsdag, men de med Kristina var ikke så bra, så jeg tok nye, ganske kule bilder på fredagen som jeg ble veldig fornøyd med, og jeg følte meg veldig kreativ. ^^ Og sjekk hvor amazing studioet så ut på fredagen. Med limt på paraply osv ;P:


Bildene av Andreas ble også veldig stilige og klassiske, så jeg har forhåpentligvis de bildene i boks. Og i dag så trodde jeg at jeg skulle ta resten av bildene, gruppebildene.. Men den gang ei. Jeg skulle ta av to grupper, men den ene gruppen ble det så masse tull med, så jeg sa jeg ikke ville ta bilde av dem xD Som heldigvis var greit. Og det andre grupen gjorde desverre ikke så mye av seg, og jeg var også nervøs, siden jeg nesten ikke kjente disse personene XD Men jeg fikk ihvertfall lov til å øve meg på å lysette tre personer med bare ett lys. Hehe

Så hvis du leser denne bloggen, du bor i Bergen og har to venner, og vil være modell. *hint hint* xD Jeg er stressa!

Ingen kommentarer: