mandag 2. februar 2009

1881!

Ja, vil dere vite grunnen til tittelen? Det er fordi jeg reklamerer for telefontjenesten 1881... Eller kanskje ikke ;P Grunnen er at for øyeblikket så har 1881 personer besøkt bloggen min :D Eller ihvertfall så har folk trykket på bloggen min 1881 :P Syns det var litt morsomt å komme inn på bloggen min til akkurat dette tallet, og her er bevis:
Ellers så kjeder jeg meg, er trøtt og frustrert. I morgen skal vi ha presentasjon. Jeg gruer meg!! Vi blir også filmet slik at vi kan etterpå se hva vi gjor rett og galt, men jeg vil ikke. Jeg holder på å pugge til det jeg skal si nå, men jeg får det ikke inn. Jeg prøver og prøver, men er likevel redd for å øve for mye. Da kommer jeg til å glemme alt. Så jeg tror jeg skal lese om det en gang til, og så håpe på det beste i morgen ^^ Snakkes :D

1 kommentar:

Unknown sa...

´blog-stalkers: jean-k foto´..... ;)

kult at du har fått så mye besøk på så kort tid :D congrats :D