mandag 9. februar 2009

Konfirmasjon og besøk

Den 2. Mai så konfirmerer mitt søskenbarn seg... i Trøndelag. Og gjett hvem som er invitert ;D Så jeg skal forhåpentligvis til Trøndelag om ikke så alt for lenge. Forhåpentligvis så skal jeg reise den 22. april, opp med pappa med bil. Istedenfor å ta fly xD Men jeg tror det kommer til å bli gøy, forhåpentligvis :3 Så jeg vil faktisk heller sitte 12 timer med bil opp og være i trøndelag litt over en uke, enn å fly opp og være der en helg. Og dessuten så blir det bare meg og pappa + Dixy i bilen, og gjett hvem som kanskje skal kjøre *peike på meg selv*

Og så det andre. På fredag kommer Håkons søster og mor på besøk, så da må jeg vaske som en gal. Det kommer til å bli stress pga skolen, men det kommer til å bli gøy når de kommer, for da er jeg ferdig med skole og temaoppgaven for helgen. Det blir digg å bare slappe av, vi jentene i Håkon sitt liv ;D xD hehe :P Så kanskje det også blir en dobbel valentinesdate med dem også, hehe :P

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Awh, høyrest ut som om du har ei bra helg i vente. :)