mandag 23. februar 2009

Bro on le visit!

Som tittelen sier, så har jeg besøk av min lillbror. Han skal være her i en uke, og da spurte også mamma om jeg kunne ta noen søskenbilder av oss, så det gjorde jeg i dag. Vi var i studio rundt klokken 14.00 hvor jeg måtte sette opp lampene osv. Og den dumme ledningen til kameraet funker ikke! Det er sykt irriterende! <.< onblur="try {parent.deselectBloggerImageGracefully();} catch(e) {}" href="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgIpiWzpNjVwo7FZt0V4CZBulBm9fp7wzKOXpsJMaAEKHvfgyt-xg4n62uXwT19LeDxgN7B8lg9fC89NFDNNrJWjpGnoOFWZ_BvjhxeqTCfq9869bPjr_ohnVL7baP6ZwA_rfBs-ewLm1M/s1600-h/June_2+copy.jpg">

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Mads ser vaksen ut, jo!

Junebug sa...

ja, han har vokst eindel :O! D e ganske rart å få han på besøk, han blir bare høgare for kvar gong xD

Valkyrje sa...

Merkeleg med det... :P