torsdag 5. februar 2009

Fotostudio og skuffelse

OK, i dag skal jeg i fotostudio :D Jeg gleder meg til å ta nye bilder ^^ Jeg skal ta kjærestebilder faktisk, noe jeg ikke har gjort før, så det kan bli spennende. Jeg gleder meg til å leke med lys og alt! Wohoo :P Så jeg kommer til å legge ut bildene på bloggen min enten i kveld eller i morgen, får se hva jeg orker. Så da kan det hende at jeg skiver to innlegg på en dag :O

Og jo, til skuffelsen. The Sims 3 har blitt utsatt til 2. Juni, det er så lenge til D: Og jeg finner heller ikke kameraladeren min D: Det er drit, jeg tror den ligger igjen i hgsd, jeg vet ikkje <.< bæsj!

CYA ;P

2 kommentarer:

Unknown sa...

hei vennen :) bruker ikkje du samme lader/batteri som eg gjere? du kunne lånt min :) eg lada min forige uke.
om ikkje, så har kine canon 400D, så kan hende du kunne lånt hennes om ikkje min passa. laderen og batteria til det kameraet er jo litt anleis :)
eg kan spørre ho seinare.... kanskje du kunne fått låne den i mårra :) om du trenger min (til Canon 450D) så berre stikker bort seinare i dag i 6-7 tida :) eller etter det.... eg trur berre eg kjeme til å ve på skulen litt utover, så ikkje før ;)

Valkyrje sa...

Oooh, yeah, gler meg til å sjå! :D