mandag 16. februar 2009

Trening

Ja dere leste rett, det stod trening. Jeg, June, Har tenkt til å begynne å trene. Weird huh? Jeg tror det kommer til å bli gøy faktisk, å ha noe å gjøre på etter skolen, og jeg savner faktisk litt og trene, og det beste er at jeg får fri tilgang til svømmebasseng! Jeg ELSKER å svømme, det kommer til å bli gøy det også.

Jeg har tenkt å begynne på Nautilus, for det er billigest, og svømmebasseng. Jeg hadde først tenkt å trene på SiB, for der hadde jeg hørt at det var billig, men det var ikke like billig, så haha! Så allerede i morgen skal jeg bort og høre med dem om når jeg kan begynne å trene. Jeg skal også kjøpe meg sko i morgen! Noen sko som er gode å gå i.

Og en aller siste ting, jeg fikk en kjempefin topp av moren til Håkon :D Den er tyrkis og fanceh :P hehe ^^

Dette innlegget ble ganske teit xD

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Hah, kult, lukke til med treninga. :)

Junebug sa...

Takk :P Hadde mi fusste treningsøkt i dag ^^ va ganske gøy :P greit å bjunna å få litt mer engergi igjen xD heeh :P

Valkyrje sa...

Hehe, tenkjer eg nok. :P