torsdag 19. februar 2009

Photoshoot og besøk

Jeg gleder meg til neste uke! : D Jeg skal hjem til Hgsd i morgen og fohåpentligvis øvelsekjøre ^^ Så skal jeg møte familien igjen : D Så skal jeg også få min kjære lader hjem, savner den *sippe* hehe :P Men på søndag så skal lillebroren min bli med til Bergen igjen, å være der i en uke, det kommer til å bli gøy, og denne gangen så er alltid enten jeg eler Håkon hjemme ^^ Skal få han med meg til studio >:]

Så kommer også Kristina (også kalt Kristian på vitnemålet sitt xD) til Bergen for åbesøke Andreas. Og da skal vi fire (meg, Håkon, Andreas og Krita) inkl. Mads finne på noe! Det er så lenge siden jeg har vært med dem, som er litt flaut, siden Andreas bor bare en halvtime fra meg :O Men, men, vi er fremdeles buddies så (Y).

Og då skal jeg også ta kule bilder av dem :] Det kommer til å bli gøy! Har allerede bestilt studio på Onsdag ^^

Og en annen ting, vi har fåt ny temaoppg. Den går ut på at du skal ta 4 bilder.

1: Ta et portrettbilde foran en svart bakgrunn, der personen er i klassisk possisjon og viser hender.

2: Ta gruppebilde av tre personer foran en svart bakgrunn.

3: Ta portrettbilde av en person foran hvit bakgrunn.

4: Ta gruppebilder av tre personer foran hvit bakgrunn.

Spennende hva? Hehe, men jeg har komt på noen kule ideer, som jeg skal få i liv på onsdag :] JEG GLEDER MEG!! Hehe ^^

Så vi snakkes folkens! ^^

4 kommentarer:

Valkyrje sa...

Lukke til med photoshoot, og kos deg med besøk! :D

Britt Torunn sa...

Gleder meg til du kommer hjem en tur!

Unknown sa...

hei vennen :) har du da kjekt i haugesund? kelais gjekk det med øvelseskjøringa?

Junebug sa...

Har ikkje øvelsekjørt ennå D: Pappa sko vekk, men ska i mårå :] hehe :P ^^

Det regne i hgsd D: xD