onsdag 11. februar 2009

Presentasjon D:

I morgen skal jeg og gruppen min ha presentasjon. Vi skal snakke om det vi har jobbet med de siste ukene. Jeg er fornøyd med resultatet og håper det går bra, men likevel. I morgen så kommer det andre folk også, ikke bare de i klassen og lærerene, nei da komer noen fra Helseinstituttet og en representant fra Kirkens Bymisjon, som vi heldigvis har snakket med før, så det blir ikke så skummelt. Men det som blir skummelt er å stå der fremme å snakke høyt foran alle.

Når du er ferdig å snakke, så står du der oppe og hører på de andre i gruppen din snakke, og du fokuserer på at snart skal du snakke igjen, og du øver inni hodet ditt. Det gjør ivertfall jeg. Jeg er så nervøs! Å blir ikke mindre nervøs, når jeg tenker på at det er først nå jeg har tid til å øve. Har holdt på å printe ut diverse ting til i morgen, slik at vi kan ha det klart. Jeg gruer meg.

MEN jeg gleder meg til i morgen klokken 11, da er min gruppe ferdige med å stå oppe der å snakke og høre tilbakemeldinger. Da kan jeg endelig fokusere på alle de andres oppgaver, og hva de har gjort, det kommer til å bli spennende å se hvordan de har løst det.

Jeg kommer kanskje til å legge ut oppgaven i morgen, slik at dere også kan få se den. Gled dere ;P xD

Og en ting til.. JEG GRUER MEG!! Og en ting til igjen xD Vet noen hvordan man lager bilder i Photoshop, med rund lignende kant? Det er så fint på blogger xD hehe :P Takker ^^

Jeg ser syk ut... SER DERE HVA DETTE GJØR MED MEG?!

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Eg vert alltid nervøs før framføringar, men eg verkar det berre fysisk, vert kald på hendene, men er varm på resten av kroppen og blargh.