tirsdag 27. januar 2009

Host, hark og blitzlamper

Jeg begynner å bli syk igjen, går det ann?! Jeg har hostet i hele dag <.< Og har sår hals og annet klageri D: Stakkar meg D: xD Hehe, greit slutt på sytingen og nå over til noe gøy.

Det jeg egentlig tenkte på når jeg startet denne bloggen var egentlig å skrive om skole osv, slik at de der hjemme vet hvordan det er, men jeg gidder nesten aldri, for det er ikke så mye spessielt som skjer :P Men i dag så fikk vi leke med blitzlamper ute! :D Vi fikk emd oss et stort batteri, og to blitzlamper. De brukte vi til å ta bilder med på 10 minutter. (det var kaldt, og folk var i dårlig humør). Bildene ble ikke så vellykket (stakkars Marthe :P) Men jeg fikk ihvertfall et som jeg likte ^^

Og her er det:

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Awh, det var pent! :)