søndag 4. januar 2009

Goodbye 2008

Nå er året over, eller for 5 dager siden så var den over. Jeg har vært lat med bloggingen i denne ferien, og det er fordi jeg har vært opptatt, og vil heller feire jul enn å blogge, men nå tror jeg at jeg er tilbake.

Jeg hadde store planer i juleferien om å ta mange bilder av julen i Kristianand, og rakettene på nyttårsaften, men den gang ei. Jeg ble lat, og brydde meg heller om maten og å slappe av, enn å finne frem kameraet mitt, late meg... Men men, jeg fikk ivertfall fine julegaver ^^ jeg fikk:
Kamerastativ (:D), Animal Crossing til Game Cube, DVDer (Kronk's new groove, Hairspray og Kung Fu Panda), en RØD Pizzaovn, 2 sjal, boken "Hvordan sage en dame i to" (som Håkon fikk av meg også xD), 2 Puter, sengesett og Laken ^^ Og så fikk jeg gavekort av snille Jeanett ^^

I juleferien har jeg ikke gjort så mye spesielt, utenom å feire jul uten foreldre hos broren til Håkon. Jeg brukte det meste av tiden min der til å slappe av og til å leke med nevøen til Håkon, hehe :P

Men så til nyttårsaften. Jeg hadde planer om å ta mange bilder av raketter, siden nå har jeg endelig et stativ, men den gang ei.. Jeg måtte passe på Dixy, så jeg valgte å ta med Dixy ut å se på rakettene, ikke en god ide. Jeg fikk ikke tatt et eneste bilde, for Dixy var veldig forskreket, så jeg valgte heller å passe på henne, så jeg tok ingen ting.. Men men, kanskje neste år ;)

Så nå sitter jeg her hos mamma og dem, og gjør ingenting utenom blogging og irritasjon over det ustabile nettet. HÅper dere har hatt en fin juleferie, og treffer sikkert noen av dere på skolen :D

2 kommentarer:

Valkyrje sa...

Eg fekk òg Hairspray. :P

Unknown sa...

ja, ekje det typisk?? eg og hadde store plana om korleis og kor eg skulle ta mange bilde i løpet av ferien... istedn blei det til '...sove ein halvtime til....berre ein halvtime.....'
men eg får sjå ke som skjer i mårra ;)
eg fekk prøvd meg på nåken rakettbilder da:) men uten stativ...og med lite med rakettar i området blei bildene lite tess... men da har eg i allefall øvd litt ;)
grattis med alle gavene, og godt nytt år :)
snakkast snart på skulen att :)