fredag 16. januar 2009

Snart parteh hos oldingen Kristine ;P

Jeg skal snart på bursdagsfest til oldingen Kristine som fyller 21 år i dag! Grallis! Hehe, så rart at alle rundt deg blir eldre, men jeje, så snart skal jeg dit.

Så jeg sitter her "staset" opp slik som jeg kaller det ;P Har sminket meg faktisk :O it's like OMG! Sorry, eg måtte :P Men så hvis noen lurer på hvordan en June ser ut når hun sminker seg så er det slik:


Always beautiful <3 Even tho she got some mayor zits, but that's just sexeh ;D (?) haha xD Tar meg selv så høytidelig, men nå må jeg stikke hvis jeg skal komme meg til Kristine, så shallis.

3 kommentarer:

Valkyrje sa...

Håpar det vert kjekt. :)

Unknown sa...

*vinker* heeei :D

var kos på fredag.skal ta med the killers i mårra -lover! skal legge de i sekken med en gang jeg kommer hjem.... i dag trodde jeg jeg var våken, men tydeligvis ikke... jaja... skulle vi hatt en brainstorming etter skolen?

Junebug sa...

hehe :P Men husk å ta med gaven t Kristine o i mårå ^^