onsdag 21. januar 2009

Mobilen min har fått seg en personlighet!

Ja, som tittelen sier, så har mobilen min fått seg en personlighet, men ikke en personlighet som jeg liker. Det tok meg et halvt år til å finne ut hvem mobilen min egentlig er, ganske lang tid, men nå vet jeg det, og skal beskrive den til dere:

Mobilen min er lat, og bare etter to dager så legger den seg til å sove, noe som irriterer meg, men det bryr den seg ikke om. Teitingen!

Og den gjør akkurat hva den vil, vil den koble seg til Dataen via USB, selv om det ikke er noen data der, så gjør den det. Og sier jeg nei, så bare maser den om og om igjen, så tilslutt så sender jeg den til lommen min. Men jeg hører den fremdeles..

Og den har også funnet ut at det er kjempegøy å lese mine sms uten at jeg vet det, og forteller meg ikke når jeg har fått nye sms. Sorry Renate ;P Men det er mobilen min sin feil. Jeg tror mobilen min har komme i puberteten..

Har deres mobil en personlighet? (Wow, et spørsmål til dere fra egoisten June :O!)

1 kommentar:

Valkyrje sa...

Eg trur mobilen min er litt for ung til å ha ein personlegdom heilt enno, men han er superdupersøt and I love it! :D