søndag 25. januar 2009

Photoshoot 24.01-09

Nå har jeg tenkt på å få et inlegg med mange bilder igjen, siden det er en stund siden nå. Jeg har hatt besk av Karina og kjæresten hele helgen, men vi har egentlig ikke gjort så mye. Var litt på shopping, men så måtte jeg også på et intervju for en bedrift (les forrige innlegg). Gidde egentlig ikke å snakke så mye om det, utenom at jeg tror det gikk bra :P

Men også på lørdagen så var jeg i studio og tok bilder av Karina :D Det var kjempegøy å få prøve seg i studio alene igjen, men denne gangen tok jeg bilder på en mørk bakgrunn :O Hehe :P Og jeg hadde en veldig lett og enkel lyssetting, med et lys som lyste opp håret hennes bak, og en softbox for å lyse opp ansiktet hennes. Vi kjøpte også løsvipper, som var grønne, bare for å ha det litt mer gøy med bildene :D Men nå kommer det en del bilder, så brace yourself ;P

2 kommentarer:

Valkyrje sa...

Kanskje ikkje så mange ulike uttrykk på modellen, men tøffe bilete nonetheless. :)

Unknown sa...

love the hair og kult med vippene :) likte veldig godt lyset på bla det første bildet og det femte, tiende og elefte :)