torsdag 22. januar 2009

"Positive" mennesker

I dag har jeg vært irritert, veldig irritert, desverre.. Skulle ikke ønske at jeg var det, men jeg ble det. I dag så var jeg på et "intervju" for et selskap, skal ikke nevne navn eller noe slik, for jeg gidder rett å slett ikke å nevne det nå, kan jinxe det :P Slik som med alle andre jobber jeg har vært på intervju for xD

Men i dag rundt elleve fikk jeg telefon: "Trenger du jobb?" WHAT?! Tenkte jeg, skal jeg få en jobb i fanget, jeg?! Jeg som har letet etter en jobb så lenge, så ringer de etter meg, uten at jeg har søkt engang :O Men anywho, jeg gikk på et "intervju" hos dem da, og ble dermed forsinket med å møte gruppen min, selv om jeg sa til dem at jeg skulle mye den dagen.

Men etter "intervjuet" var jeg i lykkerus, så glad har jeg ikke vært på lenge! Jeg smilte sikkert hele bussturen til skolen. Men da jeg kom frem på skolen, og gliste som bare pokker, og måtte selvsagt skryte litt av det, for jeg var glad, og de var de eneste der. Men jeg fikk desverre ikke responsen som jeg håpte på, og ble raskt dratt ned litt lengre enn det jeg var i begynnelsen. Eneste jeg fikk høre var om hvor mye de hadde stresset (beklager om du føler deg truffen). Jeg skjønte at det var stress å gjøre det de gjorde, men likevel, jeg tror ikke jeg har følt meg så elendig som i dag når det kommer til noe bra som har skjedd meg, noe jeg har lengtet etter, men men, det gikk heldigvis over da jeg kom hjem til Håkon.

Så når jeg endelig kom hjem, så hadde jeg med meg mye trøste/feire snop, som jeg gumlet i meg etter middagen, mens vi så på "Arn, Tempelridderen". Som faktisk var ganske ok, og romantisk xD Og jeg er ikke glad i romantiske filmer, men denne var noen ganger søt ^^

Okå, dette innlegget ble langt, men, men xD Nå har jeg endelig fått det ut xD Så nå er alt bare bra :D Hehe :P

5 kommentarer:

Valkyrje sa...

Awh, håpar du får den jobben då! (Og satsar på at det ikkje jinxar det heller. :P)

Junebug sa...

ja, men nå e eg ikkje heilt sikker lengre faktisk xD hehe :p for eg fant ein litt forstyrrande artikel om de på nettet, så eg må snakka med de om d i mårå :P

Valkyrje sa...

Faktisk...
Vel, lukke til uansett. :)

Unknown sa...

vel, sorry vennen, men eg e pessimist, så eg hadde meir lyst til å juble når eg var sikker på at du hadde fått jobben :)
besides, kjenner eg til eit par som har fått alvårlige problem med lignande selskap(dei jobba der...og endte opp this close med rettsak.), så det og var nok med på å setta ein demper på meg. men ein ha liksom ikkje lyst til å sei til den kjempehappy venninna si at 'tvila sterkt på det, du...' når ho fortel kor innbringande jobben kan bli i løpet av dagen, sjølv når ein ikkje gjer mykje for det :)

men ser at du har sjekka dei opp på nettet no -det er jo kjempesmart :)

lykke til i mårra, og håpa at det ikkje er nåke veldig alvårleg dei har rota seg oppi :)

Junebug sa...

d va ikkje d :P einaste de ikkje hadde sagt meg, som de sa då for eg spurte, va at du måtte bruka egen tlf, men den tlf får du med sånn abn. som du betale fast 400 kr mnd, ikkje mer, for d hadde de forandra på :P

Men han blei sjokka når eg slang d på bordet xD men d ser positivt ut :P